Cel projektu
Zwiększenie wykorzystania e-usług publicznych w Gminie Miejskiej Kłodzko dedykowanych dla mieszkańców, podmiotów gospodarczych i turystów. Cel zostanie osiągnięty poprzez wdrożenie Systemu Informatycznego oraz integrację tego Systemu z Platformą Usług Administracji Publicznej ePUAP. Projekt przewiduje w efekcie stworzenie Platformy e-Usług Publicznych, która umożliwi 24-godzinny dostęp do 18 e-usług publicznych przez 7 dni w tygodniu. Dostęp do Platformy będzie możliwy poprzez sieć internetową.
Korzyści odczują przede wszystkim odbiorcy, dzięki możliwości elastycznego wyboru miejsca i pory dnia do załatwiania spraw urzędowych. Zapewniony zostanie bowiem dostęp do usług publicznych poza rzeczywistymi godzinami pracy urzędów. Wdrożenie usług on-line wraz z możliwością pobierania i odsyłania dokumentów wpłynie na oszczędność czasu obywateli, którzy dotychczas musieli osobiście stawić się w urzędzie w celu załatwienia sprawy.
Projekt podzielono na 2 zadania.
Zadanie 1. E-usługi publiczne A2B i A2C w Gminie Miejskiej Kłodzko:
- modernizacja infrastruktury sieciowej - etap I
- modernizacja infrastruktury sieciowej - etap II
- zakup sprzętu komputerowego
- zakup systemu kompleksowej obsługi rady miejskiej
- zakup i wdrożenie zintegrowany system informatycznego z modułem obiegu dokumentów i e-usług
- audyt bezpieczeństwa wdrożonych systemów
- zarządzanie projektem - wsparcie eksperckie w zakresie ICT
- przygotowanie dokumentacji projektu
Zadanie 2. Działania promocyjne.
Projekt adresowany do mieszkańców i przedsiębiorców na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko, a także do pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku. Projekt adresowany jest także do odbiorców pośrednich (turyści, szczególnie z obszaru Dolnego Śląska)