ZAPYTANIE OFERTOWE dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 pln /netto/ Projekt jest realizowany przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 |
Zamawiający Gmina Miejska Kłodzko |
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inteligentnego zarządzania ruchem w centrum miasta w lokalizacji Placu Miast Partnerskich w Kłodzku, na podstawie przedmiaru robót stanowiących załącznik do niniejszego postępowania.a) termin wykonania zamówienia: 30 września 2022 r., b) okres gwarancji: 24 miesiące, c) warunki płatności: przelew 14 dni, d) kryteria - cena 100%, |
FORMA ZŁOŻENIA OFERTY Ofertę na Formularzu oferty należy złożyć w terminie do dnia 22 sierpnia 2022 roku w formie:1. pisemnej (osobiście, listownie) na adres Zamawiającego, lub 2. w wersji elektronicznej na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Dokumenty do pobrania:
|
Zapytanie ofertowe - system zarządzania
- Szczegóły