ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie zamówienia publicznego poniżej progu ustawy (poniżej kwoty 130 000 zł netto) z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019. poz.2019 ze zm.) pn. „dostawa i montaż kamer zewnętrznych IP” |
Zamawiający Gmina Miejska Kłodzko |
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest instalacja zestawu kamer zewnętrznych IP na terenie pakingów miejskich we wskazanych lokalizacjach:
Zakres zamówienia: Parking przy w parku przy ul. Nowy Świat,
Parking na ul. Stryjeńskiej
Parking przy Muzeum Ziemi Kłodzkiej
Parking na ul. Czeskiej
Parking na ul. Jana Pawła II (Teren Pływalni)
Parking na ul. Kościuszki (Teren Szkoły Podstawowej nr 3)
|
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Miejsce dostawy i montażu: Termin realizacji: do 30 września 2021 r |
MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY Oferty przyjmowane będą:
|
Warunki płatności: Przelewem 14 dni od daty złożenia rachunku/faktury |
Rodzaje kryteriów oraz opis kryteriów przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia (wagi) tych kryteriów i sposobu oceny ofert W przypadku złożenia ofert przez więcej niż jednego Wykonawcę Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionego kryterium oceny ofert. Kryterium: Cena ofertowa Sposób oceny ofert Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów w przyjętym kryterium. |
Termin składania ofert 02.08.2021 r. do godz. 15.30 |
Dodatkowe informacje
|
Dokumenty do pobrania:
|
Zapytanie ofertowe - kamery IP
- Szczegóły