Kłodzko - www.klodzko.pl

 

 
ZAPYTANIE OFERTOWE

na pełnienie nadzoru inwestorskiego na robotami drogowymi oraz elektrycznymi na zadaniu pn.:

„Przebudowa ulicy Traugutta w Kłodzku”

 

Zamawiający

Gmina Miejska Kłodzko
57-300 Kłodzko, Pl. B.Chrobrego1
tel. +48 074 865 46 00
fax: +48 074 867 40 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30.000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.)  nie stosuje się przepisów ustawy.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres robót budowlanych , nad którymi wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski, zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty umieszczone są na stronie internetowej:
http://www.um.bip.klodzko.pl/index.php?n=i&id=9708&akcja=info&menu=449&menur=342#tresc_main oraz  jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego.  

Wartość inwestycji po przetargu: 1 149 853,30 zł brutto.

Termin gwarancji  na roboty budowlane wynosi 60 miesięcy.
Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru na budowie co najmniej dwa razy w tygodniu w trakcie realizacji przedmiotowego zadania.

 

Terminy wykonania zamówienia:

Czas trwania nadzoru rozpoczyna się z dniem podpisania umowy i będzie  obejmował cały okres realizacji robót budowlanych tj. do dnia 28.06.2019 r., a także odbiór ostateczny, rozliczenie  zadania, a także okres rękojmi i gwarancji. Wykonawca robót budowlanych może skrócić termin wykonania robót.  Zmiana planowanego terminu
zakończenia robót budowlanych, nie stanowi podstawy do renegocjacji wysokości wynagrodzenia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru, czyli od dnia zawarcia umowy do zakończenia inwestycji.

Warunki płatności: rozliczenie nastąpi jednorazowo po zakończeniu zadania, na podstawie przedłożonej faktury VAT bądź rachunku, z terminem płatności 21 dni od daty wpływu faktury bądź rachunku do Zamawiającego.

 

Wykaz oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależą do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że:

  • dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych bez ograniczeń

Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332). Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej..

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

  • Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym;
  • Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
  • Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym;
 

Miejsce i czas składania ofert:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z opisem „Pełnienie nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą „Przebudowa ulicy Traugutta w Kłodzku” w Biurze Obsługi Ludności Urzędu Miasta Kłodzko, Pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Termin złożenia : do dnia 18 stycznia 2019 r. do godziny 1000

 

Kryteria oceny ofert:

Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie najniższą ceną. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

W ofercie należy podać cenę ryczałtową brutto.

 

Informacje o sposobie porozumiewania się:

  • Uprawnionym do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest: Paweł Chmiel, tel. 74 865 46 76, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się faksem i elektronicznie

Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

1) Wzór umowy
2) Formularz ofertowy

 

Polecamy w serwisie

informacja o dofinansowaniu z UE

Projekt "Budowa innowacyjnych e-usług w Gminie Miejskiej Kłodzko" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.