|
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 6 000 euro /netto/ w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Kłodzko projektu pn. „Smart Kłodzko (SMAK)” na wykonanie strony internetowej projektu Projekt jest realizowany przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
|
|
Zamawiający
Gmina Miejska Kłodzko 57-300 Kłodzko, Pl. B.Chrobrego1 tel. +48 074 865 46 00 fax: +48 074 867 40 62 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
|
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIENIA CPV:
CPV – 72413000-8 - usługi w zakresie projektowania stron WWW
|
|
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa – wykonanie strony internetowej projektu w ramach projektu „Smart Kłodzko (Smak), a w szczególności wykonanie serwisu internetowego www.smartcity.klodzko.pl w oparciu o system zarządzania treścią (CMS). Teksty, fotografie oraz inne materiały niezbędne do wykonania usługi przekazane zostaną przez Zamawiającego po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wymogi techniczne dotyczące strony
Wymagana jest konstrukcja strony internetowej w oparciu o system zarządzania treścią (CMS - Content Management System) w pełni zarządzana przez panel administracyjny;
Serwis nie może wymagać do poprawnego działania jakichkolwiek dodatkowych wtyczek lub dodatkowego oprogramowania instalowanego samodzielnie przez użytkownika w przeglądarce internetowej.
Serwis www musi być zaprojektowany i wykonany zgodnie z zasadami „responsive Web design” tj. w sposób pozwalający na wygodne korzystanie zarówno na komputerach stacjonarnych jak i urządzeniach mobilnych typu laptop, tablet oraz smartfon.
Technologia wykonania strony powinna pozwalać na rozbudowę strony (brak ograniczeń ilości podstron) oraz na podłączenie do niej dodatkowych modułów w przyszłości. Strona powinna poprawnie działać i pozwalać na jej edycję we wszystkich popularnych przeglądarkach.
Użytkowanie strony nie może pociągać za sobą konieczności zakupu lub też posiadania przez użytkowników końcowych licencji na oprogramowanie specjalistyczne.
Strona internetowa ma umożliwiać łatwą aktualizację i możliwość uzupełniania danych przez Zamawiającego.
Strona musi spełniać wymogi bezpieczeństwa uniemożliwiając ingerencję w jej treść osób nieupoważnionych.
System Zarządzania Treścią musi być wyposażony w polski system graficznej edycji treści stron internetowych umożliwiający wygodną edycję tekstów, elementów graficznych, wstawianie i formatowanie tabel, kontrolę linków do stron wewnętrznych, kontrolę nad strukturą serwisu podczas tworzenia stron www. Każda strona edytowana może zawierać moduły edytowane przy pomocy „tradycyjnych” formularzy.
CMS musi umożliwiać m.in. samodzielne:
- dodawanie, edytowanie, usuwanie całych podstron,
- zamieszczanie, usuwanie zdjęć,
- dodawanie, edytowanie, usuwanie tekstów,
- zamieszczanie, usuwanie plików do pobrania.
Strona powinna spełniać minimalne wymagania dot. jej funkcjonalności i posiadać co najmniej:
- menu główne z możliwością samodzielnego stworzenia nieograniczonej ilości kategorii głównych i podkategorii
- zakładkę "aktualności" (wyświetlanie treści skróconych i treści pełnych, możliwość dodawania nieograniczonej ilości plików do pobrania)
- wyszukiwarkę treści strony z dynamicznym systemem podpowiedzi
|
|
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin wykonania serwisu internetowego wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) – 30.09.2019
|
|
MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
Oferty przyjmowane będą:
- W formie pisemnej w siedzibie zamawiającego / Biuro Obsługi Ludności, Urząd Miasta w Kłodzku/ w formie pisemnej na formularzu oferty według załączonego wzoru
- drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin składania ofert do dnia 27 sierpnia 2019 roku do godz. 15:30. Oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględnione. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
|
|
Warunki płatności:
Płatność miesięczna - Przelewem 14 dni od daty złożenia rachunku/faktury
|
|
Rodzaje kryteriów oraz opis kryteriów przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia (wagi) tych kryteriów i sposobu oceny ofert
W przypadku złożenia ofert przez więcej niż jednego Wykonawcę Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionego kryterium oceny ofert.
Kryterium: Cena ofertowa Waga (%): 100,00%
Sposób oceny ofert 100% - cena brutto - skala 0-100 pkt, zgodnie z zasadą, że oferta najkorzystniejsza otrzymuje 100 pkt, pozostałe - wyliczenie proporcjonalne według wzoru P=On/Ob x % x 100 (P – punkty, On – oferta najkorzystniejsza, Ob – oferta badana)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów w przyjętym kryterium.
|
|
Termin składania ofert
24.01.2019 r. do godz. 15.30 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
|
|
Dodatkowe informacje
- W toku badania i oceny oferty, Zamawiający może zażądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa kwotę środków przeznaczonych na zamówienie zgodnie z budżetem Projektu.
- Zamawiający ma prawo odwołać postępowanie ofertowe bez podania przyczyny.
- Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia składać można drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. l nie później niż do dnia 27.08.2019 r. do godz. 14.30.
- Osoba odpowiedzialna – Aleksandra Gwizdowska- 74 865 46 53
|
|
Dokumenty do pobrania:
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty
- Załącznik nr 2 - oświadczenie rodo
|