Burmistrz Miasta Kłodzka w trybie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (dz. u. z 2020 poz. 1057 ze zm.) informuje o rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert na wybór operatora konkursu na mikrodotację w ramach regrantingu w 2021 r. z zakresu promowania gminy i wolontariatu.
W dniu 21 kwietnia 2021 r. odbyło się posiedzenie Komisji Konkursowej powołanej w celu zaopiniowania ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na otwarty konkurs ofert na wybór operatora konkursu na mikrodotację w ramach regrantingu w 2021 roku przez podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego.
Ostateczną decyzję o udzieleniu dotacji z ww. zakresów podjął Burmistrz Miasta Kłodzka, w oparciu o dokonaną przez Komisję Konkursową ocenę formalną i merytoryczną.
Informacji dotyczących korekt i umów dotacyjnych oraz kwestii merytorycznych udziela: Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Urzędu Miasta w Kłodzku pod numerem telefonu 74 865 46 64.
Lista podmiotów, które otrzymały dotację na realizację zadań znajduje się w załączniku poniżej.
Załącznik:
WYNIKI OTWARTEGO KONKURSU OFERT - REGRANTING 2021 {format: .pdf, rozmiar: 134.2 KB]