Kłodzko - www.klodzko.pl

rpo nowe

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zamówienia publicznego poniżej progu ustawy (poniżej kwoty 130 000 zł netto)
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019. poz.2019 ze zm.)
pn. „Kampania w mediach społecznościowych - IP w Kłodzku”

 

Zamawiający

Gmina Miejska Kłodzko
57-300 Kłodzko, Pl. B.Chrobrego1
tel. +48 074 865 46 00
fax: +48 074 867 40 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wspólny słownik zamówienia CPV:

CPV – 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych (Facebook) w ramach projektu w ramach projektu pn. „Utworzenie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców w Kłodzku, Ziębicach i Ząbkowicach Śląskich”, który współfinansowany będzie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Osi priorytetowej 1 „Przedsiębiorstwa i innowacje”, Działanie 1.3 Rozwój przedsiębiorczości, Poddziałanie 1.3.1 Rozwój przedsiębiorczości – konkursy horyzontalne, schemat: 1.3 B Wsparcie infrastruktury przeznaczonej dla przedsiębiorców. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie zgodne z zasadami promowania projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego.

1. Założeniem kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych jest zaprezentowanie założeń Projektu, informowanie o bieżącej realizacji Projektu, przedstawienie oferty Inkubatora Przedsiębiorczości, informowanie społeczeństwa o pozyskaniu dofinansowania dla projektu ze środków RPOWD 2014-2020, działania informacyjno-promocyjne kierowane do potencjalnych firm-lokatorów celem pozyskania obłożenia planowanej do utworzenia infrastruktury.

2. W ramach zamówienia z wyłonionym Wykonawcą przewiduje się następujące działania:

  • zarządzanie kampanią w serwisie Facebook skierowaną do mieszkańców regionu oraz przedsiębiorców z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących swoją działalność gospodarczą na terenie gmin partnerskich, którzy będą zainteresowani zlokalizowaniem swojej działalności w tworzonej infrastrukturze,
  • tworzenie i promocja co najmniej 5 postów (graficznych lub video) tygodniowo w okresie od podpisania umowy do 31.08.2023r. Zdjęcia do postów będą pochodziły z zasobów Zamawiającego. Tematyka postów powinna koncentrować się na bieżących działaniach w Projekcie oraz na informowaniu społeczeństwa o pozyskaniu dofinansowania dla projektu ze środków RPOWD 2014-2020. Język komunikacji użyty w postach musi być zrozumiały, nieoficjalny i nieurzędowy, a posty mają zachęcać do polubienia strony oraz interakcji, pobudzać aktywność fanów, która przejawia się w postaci komentarzy, polubienia lub udostępnienia wpisu,
  • odpowiadanie na pytania i moderowanie dyskusji.
  • reagowanie na negatywne opinie i posty .
  • udzielanie odpowiedzi na korespondencję przesyłaną na konto wiadomości w ramach platformy FB.
  • odpowiedzi na komentarze/pytania powinna zostać udzielona co najmniej w ciągu 24 godzin od zadania pytania/publikacji komentarza (jeśli wymaga konsultacji z Zmawiającym). W przypadku prostych pytań/komentarzy (nie wymagających konsultacji z Zamawiającym), Wykonawca powinien odpowiedzieć najpóźniej w ciągu 2 godzin od zadania pytania/publikacji komentarza w godz. 8:00-20:00. W przypadku pytań i komentarzy opublikowanych przez użytkowników po godz. 20.00. Zamawiający dopuszcza odpowiedź najpóźniej do godz. 10.00 dnia następnego.
  • optymalizacja kampanii w serwisie Facebook celem zwiększenia efektywności
  • zarządzanie i realizacja płatności wobec firmy Facebook
  • wyłączenie kampanii w terminie zakończenia umowy
  • monitoring prawidłowego przebiegu kampanii
 

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych (Facebook) od daty podpisania umowy do 31.08.2023 r.

 

Sposób przygotowania oferty:

Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu – załącznik nr 1.
 

Forma złożenia oferty:

pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Warunki płatności:

Płatność przelewem 14 dni od daty złożenia rachunku/faktury

 

Kryterium przy wyborze oferty

Cena – 100% - Oferta powinna zawierać proponowaną cenę brutto.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
 

Termin składania ofert

24.02.2023 r. do godz. 15.30 - Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
 

Dodatkowe informacje:

Osoba odpowiedzialna – Artur Tarka – 74 865 46 28

załączniki

  • Załącznik  - formularz oferty

Polecamy w serwisie

informacja o dofinansowaniu z UE

Projekt "Budowa innowacyjnych e-usług w Gminie Miejskiej Kłodzko" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko