Kłodzko - www.klodzko.pl

interreg

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zamówienia publicznego poniżej progu ustawy (poniżej kwoty 130 000 zł netto)
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019. poz.2019 ze zm.)
pn. Operator działań w ramach projektu „W zdrowym ciele zdrowy duch”

 

Zamawiający

Gmina Miejska Kłodzko
57-300 Kłodzko, Pl. B.Chrobrego1
tel. +48 074 865 46 00
fax: +48 074 867 40 62
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

przedmiotem zamówienia jest usługa operatora działań w ramach projektu „W zdrowym ciele zdrowy duch” współfinansowanego ze środków EFRR oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis, która obejmuje:
  1. Wykonanie oznaczeń zgodnie z zasadami promocji (naklejki na tubie piłek tenisowych i puchary/naprasowywany pasek na koszulki) - 100 szt.
  2. zapewnienie 7 instruktorów przez 7h dziennie, 4 dni (sobota, poniedziałek, środa, piątek),
  3. zapewnienie 7 instruktorów przez 3h dziennie, 4 dni (sobota, poniedziałek, środa, piątek),
  4. zapewnienie nadzoru pedagogicznego dla uczestników obozu przed, pomiędzy i po zakończeniu głównego działania w czasie trwania projektu – 7 opiekunów przez 5h dziennie, 4 dni (sobota, poniedziałek, środa, piątek),
  5. zapewnienie nadzoru pedagogicznego podczas imprezy „Wycieczka poznawcza” – 5 opiekunów przez 9h (opieka nad uczestnikami obozu w czasie podróży tam i z powrotem, podczas wizyty w mieście i parku wodnym, marszy), 4 dni (niedziela, wtorek, czwartek, sobota) + 5 opiekunów przez 4,5 h w sobotę (1 dzień),
  6. organizowanie głównych działań tj. przygotowanie zaplecza, akcesoriów, losowania, ogłaszanie wyników, raporty, przygotowanie zaplecza, boisk sportowych, rozliczenia przez cały czas trwania projektu SOBOTA-SOBOTA (8 dni), ponadto przed jego rozpoczęciem (przygotowanie zaplecza, boisk sportowych) i po zakończeniu projektu (rozliczenie);
  7. zakup biletów wstępu na basen w Kłodzku – działanie towarzyszące (wtorek), 55 szt.,
  8. Zakup pucharów za wyniki końcowe (8 zestawów po 3 szt) - zawsze 2 zestawy dla dziewcząt i chłopców, dla 4 kategorii (dzieci, młodsi uczniowie, starsi uczniowie, juniorzy - 8 zestawów.
  9. zapewnienie transportu zbiorowego w czasie działań towarzyszących, 1 dzień (wtorek), wraz z postojem, 150 km,
  10. zakup piłek tenisowych – 1 opakowanie po 72 szt.
  11. Zakup pamiątkowych koszulek zgodnie z zasadami promocji - 58 szt.
 

Termin realizacji usługi:

wymagany termin realizacji zamówienia: od 16.07.2022 r. do 23.07.2022 r.

 

Sposób przygotowania oferty:

  • Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego postępowania – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  • Oferta powinna: posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibe oferenta, numer telefonu numer NIP, być podpisana przez oferenta.
  • Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez oferenta.
 

Forma złożenia oferty:

  • W formie pisemnej w Biurze Obsługi Ludności, Urząd Miasta w Kłodzku pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko,
  • pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Kryterium przy wyborze oferty

Cena - 100%

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów w przyjętym kryterium.

 

Termin składania ofert

07.06.2021 r. do godz. 15.30
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
 

Dodatkowe informacje:

Osoba odpowiedzialna – Artur Tarka – 074 865 46 28

 

do pobrania

  • załącznik nr 1 - formularz oferty

Polecamy w serwisie

informacja o dofinansowaniu z UE

Projekt "Budowa innowacyjnych e-usług w Gminie Miejskiej Kłodzko" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko