
|
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zamówienia publicznego poniżej progu ustawy (poniżej kwoty 130 000 zł netto) z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019. poz.2019 ze zm.) pn. opracowanie i wykonanie strony internetowej oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram)
|
|
Zleceniodawca
Gmina Miejska Kłodzko 57-300 Kłodzko, Pl. B.Chrobrego1 tel. +48 074 865 46 00 fax: +48 074 867 40 62 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
|
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIENIA CPV
CPV – 72413000-8 - usługi w zakresie projektowania stron WWW,
|
|
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. usługa pn. „opracowanie i wykonanie strony internetowej”, a w szczególności:
- wykonanie serwisu internetowego w oparciu o system zarządzania treścią (CMS);
- instalacja i konfiguracja na serwerze wskazanym przez Zamawiającego;
- uzupełnienie treścią serwisu www. (teksty, fotografie oraz inne materiały niezbędne do wykonania usługi przekazane zostaną przez Zamawiającego po wyborze najkorzystniejszej oferty);
2. realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram)
w ramach Programu Priorytetowego: „Program Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej”
|
|
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – wykonania serwisu internetowego wraz z systemem zarządzania treścią (CMS) oraz prowadzenie strony projektu w serwisie społecznościowym- obsługa od daty podpisania umowy do 01.04.2024 r.
|
|
MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
1. Oferty przyjmowane będą:
- formie pisemnej w siedzibie zamawiającego / Biuro Obsługi Ludności, Urząd Miasta w Kłodzku/ w formie pisemnej na formularzu oferty według załączonego wzoru,
- drogą e-mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Termin składania ofert do dnia 25 sierpnia 2023 roku do godz. 15:30.
3. Oferty złożone po tym terminie nie będą uwzględnione.
4. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
|
|
WARUNKI PŁATNOŚCI:
Przelewem 14 dni od daty złożenia rachunku/faktury.
|
|
KRYTERIA OCENY OFERT, WYBORU WYKONAWCY I SPOSÓB OBLICZENIA OFERTY
W przypadku złożenia ofert przez więcej niż jednego Wykonawcę Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionego kryterium oceny ofert.
Kryterium: Cena ofertowa Waga (%): 100,00%
Sposób oceny ofert 100% - cena brutto - skala 0-100 pkt, zgodnie z zasadą, że oferta najkorzystniejsza otrzymuje 100 pkt, pozostałe - wyliczenie proporcjonalne według wzoru P=On/Ob x % x 100 (P – punkty, On – oferta najkorzystniejsza, Ob – oferta badana)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów w przyjętym kryterium.
|
|
DODATKOWE INFORMACJE
- W toku badania i oceny oferty, Zamawiający może zażądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy wartość oferty przewyższa kwotę środków przeznaczonych na zamówienie zgodnie z budżetem Projektu.
- Zamawiający ma prawo odwołać postępowanie ofertowe bez podania przyczyny.
- Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia składać można drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. nie później niż do dnia 25.08.2023 r. do godz. 14.30.
- Osoba odpowiedzialna – Agnieszka Kostrzewska – 74 865 46 28
|
|
ZAŁĄCZNIKI
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - formularz oferty
|